دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام اخماتو وا کن

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام اخماتو وا کن

Download New Music Behnam Bani  Akhmato Va kon

بشتابید ... بشتابید ...

آهنگ جدید و شنیدنی بهنام بانی به نام اخماتو وا کن هم اکنون منتشر شد و آماده دانلود است 

با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ 

شاعر: عاطفه حبیبی, آهنگ و تنظیم: حامد برادران

متن آهنگ اخماتو وا کن بهنام بانی

نه ، نمیشه از تو دست کشید و 

بدون تو نفس کشید و 

نمیشه بی تو زندگی کرد 

مگه کسی هست 

با عشقشم بتونه بد شه

از این همه علاقه رد شه 

نمیشه آخه بچگی کرد

مگه دسته توئه 

دیوونه ، دیگه اخماتو واکن 

منو عشقم صدا کن

توی چشمام نگاه کن 

دیوونه ، دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو ، نبینم گریه هاتو 

دیوونه ، دیگه اخماتو واکن 

منو عشقم صدا کن

توی چشمام نگاه کن 

دیوونه ، دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو ، نبینم گریه هاتو 

فقط یادت نره 

شدی عشق کسی که از همه عاشق تره

اینو یادت نره ، عشقم فقط با من بخند 

دیگه چشمانو رو دور و بری هاتم ببند

آره با من بخند 

فقط جایی نرو 

میدونی دل ندارم ، دیگه تنهایی نرو

دیگه جایی نرو فقط عشقم فقط با من بمون 

نذار هیچ چیزی بندازه جدایی بینمون

آره با من بمون 

دیوونه ، دیگه اخماتو واکن 

منو عشقم صدا کن

توی چشمام نگاه کن 

دیوونه ، دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو ، نبینم گریه هاتو 

دیوونه ، دیگه اخماتو واکن 

منو عشقم صدا کن

توی چشمام نگاه کن 

دیوونه ، دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو ، نبینم گریه هاتو 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ جدید رضا بهرام عادلانه نیست

دانلود اهنگ عادلانه نیست رضا بهرام 

آهنگ جدید رضا بهارم بنام عادلانه نیست بی تو سر کنم بی هوای تو با صدای رضا بهرام تیتراژ سریال دل همراه با متن کامل 

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام مرد

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری مرد

Download New Music Shahab Mozaffari - Mard

آهنگ جدید و شنیدنی شهاب مظفری به نام مرد را  به همراه لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ و متن آهنگ به شما دوستداران ترانه های ایرانی تقدیم میکنیم 

دانلود کنید و لذتشو ببرید

متن آهنگ شهاب مظفری مرد

کوهی ام که شکسته غرورم ماهی زخمی توی تورم 

نقطه ضعفم گلم بود شکستن مرده هایی که مرده پرستن 

زخمی قلبم و نیمه جونم غرق خونه پر و آشیونه ام 

زیر پام خالیه رو به روم هیچ من کجا دیگه باید بمونم 

حال من بدتر از بدتر از بد ابر تو چشمای آسمونم 

هم خون هم درد خیلی خستست تن این مرد 

فکر دردات اشکامو تو بارون حل کرد نرو برگرد 

تنها تنها بغضاتو رو شونت بردی 

من میبندم زخمی که از دنیا خوردی هر روز مردی 

بغل کردمت اشکات منو داغون کرد چشات خون به دل شر شر بارون کرد 

ببین دنیای بی عاطفه نامرد چه کاری با دل تنگ دوتامون کرد 

تنها تنها بغضاتو رو شونت بردی 

من میبندم زخمی که از دنیا خوردی هر روز مردی 

کوهی ام که شکسته غرورم ماهی زخمی توی تورم 

نقطه ضعفم گلم بود شکستن مرده هایی که مرده پرستن 

زخمی قلبم و نیمه جونم غرق خونه پر و آشیونه ام 

زیر پام خالیه رو به روم هیچ من کجا دیگه باید بمونم 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانلود آهنگ با کیفیت 320



دانلود آهنگ آبادانی محسن چاوشی بازار خرمشهر

آهنگ شاد بندری بازار خرمشهر با صدای محسن چاوشی 

دانلود آهنگ بندری شاد معروف بازار خرمشهر با صدای محسن چاوشی با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 


  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید مهراد جم بعدت

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام بعدت

Download New Music  Mehraad Jam - Badet

بشتابید ... بشتابید ... 

آهنگ  جدید و شنیدنی مهراد جم به نام بعدت منتشر شد و آماده دانلود است 

به همراه لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ 

متن آهنگ مهراد جم بعدت

نمیدونی که چشمات دلو بی خونه کرده

بعد تو میزنه بارون آخ منو دیوونه کرده

جای خالیه دستات منو یاد اون حرفات

امشبم نیستی تو پیشم ازت مونده فقط عکسات

بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا

نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو

آخه بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا نذاری

بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو

از اون روزی که من تورو دیدم از همه آدمای دورم بریدم

مث تو تو این دنیا ندیدم آخه جایی بری من میمیرم

تو که میدونستی چرا عاشق کردی دل ساده ی منو کاش بشه برگردی

بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا

نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو

آخه بعدت چی میاد به سر قلبم

هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا

نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانلود آهنگ با کیفیت 320