دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن چاوشی تولدت مبارک

دانلود آهنگ محسن چاوشی تولدت مبارک

Mohsen Chavoshi  |  Tavalodet Mobarak

دانلود آهنگ محسن چاوشی  تولدت مبارک به همراه متن ترانه و لینک دانلود مستقیم با دو کیفیت  128 و 320 

  

متن آهنگ محسن چاوشی تولدت مبارک

تولدت مبارک ای گل دوس داشتنی

دوست دارم تا ابد میخوام اینو بدونی

روز تولد تو مرگ همه غصه هاست

قصه ی تو همیشه سرآمد قصه هاست

ستاره ی قلب من فرشته ی امیدم

حتی تو خوابو رویا مثل تو من ندیدم

ای همه ی هستی من همدم تنهاییام

خاطر تو عزیزم از همه بیشتر میخوام

ستاره ی قلب من فرشته ی امیدم

حتی تو خوابو رویا مثل تو من ندیدم

ای همه ی هستیه من همدم تنهاییام

خاطر تو عزیزم از همه بیشتر می خوام

خوابو خیالمی تو چشم و چراغمی تو

وقتی که نا امیدم تنها امیدمی تو

از رخ زیبای تو ماه میکشه خجالت

کم میاره میسوزه طفلکی از حسادت

ستاره ی قلب من فرشته ی امیدم

حتی تو خواب و رویا مثل تو من ندیدم

ای همه هستی من همدم تنهاییام

خاطر تو عزیزم از همه بیشتر میخوام

ستاره ی قلب من فرشته ی امیدم

حتی تو خواب و رویا مثل تو من ندیدم

ای همه هستی من همدم تنهاییام

خاطر تو عزیزم از همه بیشتر میخوام

پیشکش چشمای تو ترانه ی حقیرم

قلب منم مال تو ای گل بی نظیرم

پیش کش چشمای تو ترانه ی حقیرم

قلب منم مال تو ای گل بی نظیرم

دانلود آهنگ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.