دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا کوتاه بیا

 آهنگ جدید علیرضا پویا کوتاه بیا

آهنگ جدید و جذاب علیرضا پویا بنام کوتاه بیا را از این وبلاگ دانلود کنید و گوش دهید

به همراه متن ترانه و لینک های دانلود موزیک

Exclusive Song: Alireza Pouya | Koutah Bia With Text And Direct Links 

متن آهنگ کوتاه بیا

اومدی تو زندگیم عشق تو دنیام شد 

این زندگی کنار تو همونی که میخوام شد

اخه کارت عاشقیه حرفت با قلبت یکیه 

عشقم تو فرق میکنی با بقیه

دیوونتم بیا دل دل نکن 

عاشق شدم دستمو ول نکن

با قلب من عزیزم راه بیا

دیوونتم یکم کوتاه بیا

با عشق تو دلم آروم گرفت 

احساس من از عشقت جون گرفت

 علیرضا پویا - کوتاه بیا

با من بمون که بیخواب تو ام 

عاشق شدم بیتاب تو ام

توی زندگیم نبود مثل تو هیچ آدمی

بهتر از این مگه میشه وقتی که با منی

حال دلو خوب میکنی این دلو آشوب میکنی 

عشقم وقتی که با منی

دیوونتم بیا دل دل نکن 

عاشق شدم دستمو ول نکن

با قلب من عزیزم راه بیا

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانلود آهنگ با کیفیت 320



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.