دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید منوچهر زنگنه به نام پیر عشق

 آهنگ جدید لری منوچهر زنگنه به نام پیر عشق

Download New music By Manochehr Zangane - Pir Eshgh

دانلود آهنگ پیر عشق از منوچهر زنگنه با کیفیت 320 و 128 بهمراه متن آهنگ از طرف این رسانه به شما کاربران گرامی پیشنهاد میشود

دانلود کنید و لذتشو ببرید

متن آهنگ پیر عشق 

تو شیرینی تو شیرینی تو شیرینی به خدا

مو چه کردم که نیوی تیم بنشینی به خدا

وایه داره دل تنگم که بوینت کجنی

چی قراول من ره منده کمینت کجنی

نه نهنگی که بیفته نفسم من نفست

یا دسم چی گل سری بچینت کجنی

تو شیرینی تو شیرینی تو شیرینی به خدا

مو چه کردم که نیوی تیم بنشینی به خدا

پا بنه سر تیه راستم و بیو تیم بنشین

شاه منشگت کور بکنه چشم حسیدت کجنی

ای امام زاده ی هر عاشق دل خین و کلو

مو لکه سوزم بستم و ستینت کجنی

و خدا او لکه سوزی که مو بستم و دستم

دل گرفتارته ایخوا که بوینت کجنی

تو شیرینی تو شیرینی تو شیرینی به خدا

مو چه کردم که نیوی تیم بنشینی به خدا

یه پسین دل بده سی هم نفسیمون بترک

تا دل جا بکنم سی بنشینت کجنی

نه نهنگی که بیفته نفسم من نفست

یا دسم چی گل سری بچینت کجنی

تو شیرینی تو شیرینی تو شیرینی به خدا

مو چه کردم که نیوی تیم بنشینی به خدا

پا بنه سر تیه راستم و بیو تیم بنشین

شاه منشگت کور بکنه چشم حسیدت کجنی

ای امام زاده ی هر عاشق دل خین و کلو

مو لکه سوزم بستم و ستینت کجنی

به خدا او لکه سوزی که مو بستم و دستم

دل گرفتارته ایخا که بوینت کجنی

تو شیرینی تو شیرینی تو شیرینی به خدا

مو چه کردم که نیوی تیم بنشینی به خدا

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.